چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مدارک ثبت شرکت

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک،وکیل طلاق،طلاق شماره تماس دفتر کرج:02632203370 - 09129401481- تهران 09129401482

مدارک ثبت شرکت

۱۵۵ بازديد

مدارک ثبت شرکت

مدارک ثبت شرکت

یکی از فرایندهای ثبت شرکت آماده نمودن مدارک ثبت شرکت و ارائه به اداره ثبت شرکتها می باشد ,اشخاصی که اقدام

به ثبت شرکت نموده اند بایستی مراحل لازم را طی نمایند و شرایط ثبت شرکت را داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانند.برای ثبت شرکت باید به اداره ثبت شرکتها مراجعه شود اما برخی از اشخاص برای کسب آگاهی در این زمینه و تسریع در طی نمودن مراحل ثبت شرکت خویش به موسسات حقوقی مراجعه می کنند و این موسسات به راحتی و با تخصصی که دارند ثبت شرکت را انجام می دهند.

موسسه حقوقی هما ,موسسه ای معتبر می باشد که در زمینه های مرتبط با امور ثبتی,امور حقوقی و غیره فعالیت دارد به طوری که  این موسسه در زمینه ثبت شرکتها,تاسیس شرکت,اخذ کارت بازرگانی,اخذ کد اقتصادی,اخذ رتبه در کرج,اخذ گرید,اخذ جواز تاسیس,ثبت اختراع,ثبت برند,تنظیم اظهارنامه,ثبت تغییرات شرکتها,ثبت انواع شرکت,چگونگی ثبت شرکت,ثبت علامت تجاری ,پلمپ دفاتر,تحریر دفاتر,تنظیم صورتهای مالی و غیره خدمات حقوقی و تخصصی ارائه می نماید.

در این متن درباره چگونگی ثبت شرکت توضیحاتی داده می شود البته ناگفته نماند که ثبت شرکت نیاز به تخصص دارد و موسسات حقوقی که در این زمینه فعالیت دارند بهترین گزینه برای سپردن مراحل ثبت شرکت به آنها می باشد. در اولین مرحله ثبت شرکت, باید نوع شرکت مشخص شود و بر اساس نوع شرکت,میزان سرمایه شرکت و تعداد شرکا مشخص می شود.

مدارک ثبت شرکت نیز براساس نوع شرکت متفاوت می باشد اما برخی از مدارک در انواع شرکتها یکسان است ,یکی از مدارک مورد نیاز ثبت شرکت که در مراحل ثبت شرکت مورد نیاز است ,اساسنامه می باشد البته ناگفته نماند که اساسنامه شرکت مسئولیت محدود با شرکت سهامی خاص متفاوت است .
کپی شناسنامه,کپی کارت ملی,  دریافت عدم سوء پیشینه, اصل شناسنامه حداقل 2 نفر از اعضا یا اصل کارت ملی,امضای اوراق ثبتی که از طرف موسسه به موکلین داده می شود مدارک ثبت شرکت می باشد که باید به موسسات حقوقی تحویل داده شود,موسسات حقوقی براساس این مدارک,مراحل ثبت شرکت را آغاز می کند و بعد از تنظیم اوراق شرکت همانند اساسنامه ,اظهارنامه یا تقاضانامه شرکت فرایند ثبت شرکت انجام می شود.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.