شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ثبت علامت تجاری(برند) سریع

وکیل، وکیل خوب، وکیل ملکی، وکیل چک،وکیل طلاق،طلاق شماره تماس دفتر کرج:02632203370 - 09129401481- تهران 09129401482

ثبت علامت تجاری(برند) سریع

۱۵۱ بازديد

ثبت علامت تجاری

یکی از خدمات مهم و تخصصی موسسه حقوقی همای راستین میهن

ثبت علامت تجاری (برند) می باشد قطعا مجموعه

حقوقی هما با تخصص و توانایی که در زمینه خدمات اداری ثبتی دارد می تواند در کمترین زمان, برند مورد نظر شما را به ثبت برساند به عبارتی دیگر شرکتها و اشخاص حقیقی برای شناخته شدن در بازار تجاری و حیطه تحت فعالیت خویش بایستی برند مختص خود را داشته باشند تا توسط برند خود محصولات یا خدمات را ارائه نمایند. به طوری که محصول بدون برند در بازار عرضه نمی شود و شما برای عرضه محصولات خویش به بازارهای تجاری باید برند قانونی را بر روی محصول درج نمایید , اما قبل از درج برند بر روی محصولات و خدمات بایستی برند را به ثبت برسانید.

اکثر شرکتها و کارخانه جات برند یا لوگو مشخصی دارند که بر روی کالای تولیدی یا عرضه محصولات به بازار بر روی آن درج می شود, به عبارتی می توان این گونه بیان نمود که یک شرکت یا موسسه با توجه به برندی که دارد شناخته می شود از همین رو شرکتها بعد از ثبت برای شناخته شدن در بازار باید برند مخصوص به خود را داشته باشند و برای ثبت برند اقدام نمایند.در واقع مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با برند به صورت ذهنی، دیدارییا شنیداری صفات و ویژگی‌های آن را در ذهن و قلب خود تداعی می‌کن, برند شامل همه احساسات ، ویژگی ها و مفاهیمی می باشد که به یک نام گره خورده است.

به عبارتی دیگر برند در لغت به معنای علامت تجاری,نماد ,عبارت و ... می باشد که یک محصول را از سایر محصولات متمایز می کند و محصول یا خدماتی با توجه به برندی که دارند در ذهن مصرف کنندگان و مشتریان ثبت می شود, برای ثبت برند بایستی بر طبق قوانین اقدام نمایید و به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کنید. مدارک ثبت برند به شرح زیر می باشد.

شخصی حقیقی

- کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی

- 16 قطعه عکس 6 *6چاپی از علامت مورد نظر و فایل آن

- کپی از جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا هر گواهی فعالیت و یا هر مدرک دیگری که در طبقه مورد درخواست علامت موجود باشد.

- طبقات و کالاهای مورد نظر

شخص حقوقی

-کپی مدارک ثبتی شرکت

-کپی روزنامه تاسیس شرکت

-کپی روزنامه آخرین تغییرات شرکت

-کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت

-کپی از جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا هر گواهی فعالیت و یا هر مدرک دیگری که در طبقه مورد درخواست علامت موجود باشد.

- 16 قطعه عکس 6*6چاپی از علامت مورد نظر و فایل آن

- طبقات و کالاهای مورد نظر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.